C5 Tourer = kreativnost i tehnologija
Vjeran tradiciji inovacije
Zavodljivo i prestižno vozilo iznimne zvučne udobnosti i visoke razine sigurnosti. Integralni paket opreme, koža, zakretna dvofunkcijska Xenon svjetla, navigacija eMyWay s kamerom za vožnju unatrag, samo su neke od karakteristika bezvremenskog C5 Tourera.


VANJSKI IZGLED
C5 Tourer zadržava naglašene dizajnerske linije limuzine, u kombinaciji sa sofisticiranim stilom s prostranom i funkcionalnom unutrašnjosti On je ujedno dinamičan i elegantan, s elegantnim prednjim krajem, snažnim stražnjim krajem i savršeno uravnoteženim profilom.

KROVNI NOSAČI
Kromirani krovni nosači vozila C5 Tourer mogu podnijeti opterećenje do 80 kg. Nužne su za prijevoz teških ili glomaznih predmeta. Ali pored toga i dodatno naglašavaju eleganciju.

KROMIRANI UMETCI
Kromirani umetci dodaju štih sofisticiranosti donjem dijelu karoserije, prednjoj rešetci, prednjim i stražnjim odbojnicima i bočnim staklima (u izvedbi Exclusive). Kromirana dvostruka ispušna cijev naglašava snažan dizajn stražnjeg kraja.

PREDNJA SVJETLA
C5 Tourer je dostupan s velikom paletom
aluminijskih naplataka, dimenzije od 16 do 19 “, koji naglašavaju njegovu eleganciju i posebnost.




VIDLJIVOST
Izvanredna i optimizirana!
UNUTRAŠNJOST
Suvremen dizajn, posebna pažnja posvećena kvaliteti

Mjesto vozača
Ergonomski položaj za vožnju dizajniran je za bolju upravljivost:

- mjesto vozača je visoko za bolju preglednost ceste,
- sve informacije prikazuju se na središnjoj instrumentnoj ploči,
- upravljač je podesiv po visini i dubini,
- ručica upravljača na armaturnoj ploči prirodno sjeda u ruku,
- komande za vanjske bočne retrovizore i stakla su na dohvat ruke, na naslonu za ruke na vratima vozača.
Iznimna prostranost
Iako je C3 Picasso vozilo kompaktnih dimenzija, najbolji je u klasi kada je u pitanju prostranost unutrašnjosti:
- prostrano područje sprijeda s inovativnim smještajem mjesta za vozača,
- izvanredno puno prostora u predjelu laktova sprijeda i straga,
- tanka sjedala i ravna ploča poda za oslobađanje prostora straga.
Putnički prostor vozila C3 Picasso ima modularni raspored:
- 2/3-1/3 djeljivo i preklopivo stražnje sjedalo može se gurnuti prema naprijed ili unazad korištenjem komandi ispod sjedala,
- ploča poda prtljažnika može se postaviti na dvije razine, za osiguranje savršeno ravne površine dok je stražnje sjedalo preklopljeno,
- naslon sjedala suvozača se preklapa, čime se dobiva utovarna dužina koja obara sve rekorde, od 2,41 m.

Prostor u unutrašnjosti vozila C3 Picasso koji obara sve rekorde ne umanjuje veličinu prtljažnika:
- prtljažnik ima zapremninu od 385 litara i do 500 litara sa stražnjim sjedalom pomaknutim prema naprijed,
- zapremnina tovarnog prostora iznosi 1.500 litara s preklopljenim stražnjim sjedalom,
- preklapanjem sjedala suvozača dobiva se rekordna tovarna dužina od 2,41 m.

C3 Picasso ima modularni pod prtljažnika dizajniran za jednostavnu uporabu, bez otkopčavanja ili odvijanja.
Samo izvadite i stavite:
- u povišeni položaj za savršeno ravni tovarni prostor,
- u spušteni položaj za povećanje tovarne visine.

U paketu Putovanje stražnje sjedalo ima i pretinac za skije. Idealan za prijevoz dugačkih predmeta, pretinac za skije ugrađen je iza stražnje police.

Neovisno o konfiguraciji sjedala, trodijelni pokrov za prtljagu skriva sadržaj prtljažnika od znatiželjnih pogleda. Ako je potrebno, može se pospremiti ispod ploče poda prtljažnika dok je ona u povišenom položaju.

Prijenosna svjetiljka postavljena na bočnu stijenku prtljažnika:
- za dodatni izvor svjetla kada je postavljena,
- kao svjetiljka koja radi 45 minuta kada se skine.

SUSTAVI ZA POMOĆ U VOŽNJI
…učiniti će Vašu vožnju lakšom i jednostavnijom

SUSTAV ZA POMOĆ PRI PARKIRANJU
Olakšavas manevriranje i vožnju po gradu: ultrazvučni senzori u odbojnicima očitavaju sve prepreke u blizini automobila; sustav odašilje zvučne signale bip i prikazuje blizinu i lokaciju prepreka na zaslonu putnog računala.

REGULATOR I LIMITATOR BRZINE

AUTOMATSKI BRISAČI
UDOBNOST
…u svakom trenutku!

UDOBNA SJEDALA
- pružaju izvanrednu podršku svojim snažnim okvirima
- središnji (podesiv po visini) naslon za ruke doprinosi udobnosti vozača i suvozača
- stražnje sjedalo (s mogućnosti pomicanja prema naprijed i unazad) ima tri naslona za glavu

SREDIŠNJA INSTRUMENTALNA PLOČA
Na jednom zaslonu (usmjerenom prema vozaču) objedinjuje sve informacije za vožnju i funkcije udobnosti. Vozač tako ne mora tražiti informacije na nekoliko različitih zaslona na armaturnoj ploči.

AKUSTIKA
- bočna stakla i trokutna svjetla posebno su debela za blokiranje vanjske buke
- apsorbirajući materijali tretiraju buku vozila na samom izvoru (npr. za motor)
- vanjski dijelovi su pažljivo dizajnirani i postavljeni za izvrsnu zvučnu izolaciju

MIRISNI OSVJEŽIVAČ ZRAKA
raspršuje nježan miris po cijelom putničkom prostoru. Za podešavanje jačine mirisa ili isključivanje koristi se gumb. Odaberite miris(e) koji vam odgovara(ju) iz bogate ponude.

AUTOMATSKI KLIMA UREĐAJ
- omogućava namještanje temperature po želji putnika sprijeda;
- ima filtar s aktivnim ugljenom za filtriranje neugodnih mirisa;
- osigurava dovod zraka u pretinac za rukavice kako bi napitci tijekom vaših putovanja ostali hladni.

USB BOX
USB Box i utičnica jack (idealno smješteni na donjem dijelu središnjeg dijela armaturne ploče) omogućuju vam odabir vlastitog audio izvora priključivanjem vašeg MP3 playera ili USB ključa. Informacije se prikazuju na višenamjenskom zaslonu.
SIGURNOST
C3 Picasso se u osnovnoj opremi isporučuje s promjenjivim električnim servo upravljačem koji prilagođava brzinu vozila i kut zakreta upravljača. Upravljač je tvrđi pri većim brzinama za veću sigurnost, a mekši pri manjim brzinama za lakše manevriranje.

C3 Picasso se isporučuje s inovativnim i kompleksnim kočionim sustavom:
– četiri kočiona diska, od kojih dva ventilirajuća sprijeda,
– ABS (sustav protiv blokiranja kotača) koji elektronički podešava tlak kočenja kako bi spriječio blokiranje kotača,
– Elektronički razdjelnik sile kočenja (REF) koji ravnomjerno raspodjeljuje silu kočenja na sve kotače,
– Sustav za pomoć pri naglom kočenju (AFU) koji odmah pojačava silu kočenja kada vozač naglo pritisne papučicu kočnice.

Kabina vozila C3 Picasso dizajnirana je kao zaštitna komora. U slučaju sudara, elastična područja na kojima se ne nalaze putnici apsorbiraju energiju koja se oslobađa prilikom udarca putem prednjeg kraja, kako bi kabina ostala zaštićena.

ESP (Elektronički sustav za nadzor stabilnosti vozila), ovisno o izvedbi, pomaže vozaču da zadrži kontrolu nad vozilom i u najtežim situacijama:
– djeluje na raspodjelu sile kočenja i broj okretaja motora kako bi zadržao automobil na zadanoj putanji u slučaju gubitka prianjanja na tlo u zavojima,
– dolazi u kombinaciji sa sustavom protiv proklizavanja (ASR) koji odmah koči pogonske kotače u slučaju proklizavanja.

C3 Picasso postavlja najviše standarde na području zaštite putnika sa šest zračnih jastuka:
– dva prednja zračna jastuka s promjenjivim volumenom i tlakom otvaranja,
– četiri bočna zračna jastuka koji štite prsni koš i trbuh vozača i suvozača,
– dva zračna jastuka zavjese za zaštitu glava putnika sprijeda i straga.

C3 Picasso postavlja visoke standarde i na području sigurnosti djece:
– dva Isofix sjedala straga za postavljanje dječjih sjedalica,
– retrovizor za nadzor djece kako bi vozač mogao vidjeti putnike straga bez okretanja,
– električna sigurnosna blokada za djecu za vrata i stražnje podizače stakla,
