Citroën Berlingo: već 200.000 prodanih!
Objavljeno: 12. ožujka 2020. godineManje od godine i pol nakon lansiranja, 3. generacija Citroën Berlingo već ima više od 200.000 prodanih vozila u svijetu. U Europi, ostvareno je 16% udjela u segmentu (osobnih i lakih gospodarskih vozila) u 2019., čime je dao veliki doprinos zamahu Citroëna, marke s najsnažnijim rastom među 12 proizvođača automobila tijekom godine*.

Od svog lansiranja u Europi u rujnu 2018, 3. generacija Berlingo ima već više od 200,000 prodanih vozila (Berlingo + Berlingo Furgon), uključujući gotovo 150.000 u 2019., što ga čini 2. najprodavanijim modelom marke Citroën, nakon C3.
Kao pravi blockbuster za marku u Europi, samo je on imao 16% udjela u segmentu u 2019* s 2/3 registracija gospodarskog vozila, Berlingo Furgon i 1/3 putničke izvedbe, Berlingo. Komercijalni uspjeh 3. generacije Berlinga tako uvelike doprinosi zamahu Citroën, marke s najsnažnijim rastom među 12 proizvođača automobila tijekom godine*.
Svojom udobnošću, inteligentnim dizajnom i tehnologijama za pomoć u vožnji, ova 3. generacija Berlinga također potvrđuje svoju privlačnost bogatim izborom ponude. U ponudi je Citroën Berlingo Business, uz 100 % odbitka PDV-a. Ovaj jedinstveni model namijenjen je prijevozu putnika, ali i prijevozu tereta uz nosivost do 855 kg i obujam prostora za teret do 1900 litara. Glavna pogodnost njegove nabave je činjenica da se registrira kao lako gospodarsko vozilo uz 100 % odbitka PDV-a. Dostupan je za isporuku odmah, s 4 zimske gume na poklon, 5 godina/100 000 km jamstva i mjesečnom ratom od 1.430 kn uz Citroën financiranje.
Također, od ove godine u ponudi je Berlingo Furgon Produženu kabina koji je idealna kombinacija za poslovne korisnike. Ovo multifunkcionalno vozilo nudi prijevoz za pet putnika i veliki utovarni prostor zahvaljujući modularnoj pregradi. Ovisno o potrebama korisnika, ovo vozilo nudi mogućnost prijevoza do pet osoba ili ako treba, volumen tovarnog prostora do 4m3.
*temeljeno na prodaja osobnih i lakih gospodarskih vozila u 30 europskih zemalja u 2019.
U središtu automobilskog tržišta, Citroën je popularna marka od 1919. u pravom smislu te riječi, kojoj su ljudi i njihov stil života prvi izvor inspiracije. Duh je naglašen sloganom ‘Inspired by You’ i utjelovljen je u automobilima koji kombiniraju jedinstven dizajn i udobnost koja je benchmark. Citroën je prodao 1 milijun vozila u više od 90 zemalja u 2019.

Čitajte naše novosti
______________