Ravnoteža fluidnih linija karoserije i unutarnjeg prostora
Fluidan i otmjen, ali i neporecivo prepoznatljiv, izražajan i jedinstven.
Citroën Grand C4 Picasso nudi novu ravnotežu fluidnih linija karoserije i unutarnjeg prostora. Dok njegove dimenzije postavljaju nove standarde zahvaljujući modularnoj platformi EMP2 i prostranosti koju ona nudi, Citroën Grand C4 Picasso ujedno je i na najvišoj razini glede opreme, ergonomije i zaštite okoliša.


VANJSKI IZGLED
Spektakularan svjetlosni potpis, moderno obrađena kabina, pročišćene linije s mnogo svjetlosti, fluidne linije karoserije naglašavaju njegovu izražajnost i karakter.
Silueta novog Citroen GRAND C4 Picasso ima otmjen i fluidan dizajn jednostavnih linija i detalja koji naglašavaju njegovu izražajnost i karakter. Prednji dio vozila naglašava svjetlosni potpis sprijeda: dnevna LED svjetla smještena su iznad otmjenih prednjih svjetala što naglašava tehnološku odvažnost u dizajnu modela GRAND C4 Picasso.


Stražnji dio vozila krase stražnja LED svjetla s dosad neviđenim 3D efektom. Radi karaktera ovog modela, stražnja 3D svjetla istovremeno su i duboka i futuristička, a posebnost im dodaju i kromirani umeci u obliku slova „C“ kao predstavnika Citroenove C-linije vozila.Silueta novog Citroen GRAND C4 Picasso ima otmjen i fluidan dizajn jednostavnih linija i detalja koji naglašavaju njegovu izražajnost i karakter.

Citroen GRAND C4 Picasso ističe se ravnim fluidnim linijama sa naglaskom na detalj teksturiranih krovnih lukova koji se protežu od donjeg dijela vjetrobrana i uokviruju cijelu kabinu.
Krovni lukovi nisu samo detalj koji ističe moderan izgled, već i funkcionalnost jer lukovi su i krovni nosači na koje možete postaviti opremu po želji.

Naplatci od lagane legure koji se ugrađuju u GRAND C4 Picasso:
16″ VIPER naplatci od lagane legure
17″ ANACONDA naplatci od lagane legure
17″ BOA naplatci od lagane legure
18″ PYTHON naplatci od lagane legure
Koristite opciju konfigurator i obojite svoj novi Grand C4 Picasso!

UNUTRAŠNJOST
Moderno uređena!
Prostor za putnika

Najveći međuosovninski razmak u kategoriji od 2,84m, što je samo jedna od brojnih prednosti modularne platforme MP2, novi Citroen GRAND C4 Picasso nudi najveću prostranost kabine za putnike – i to njih čak 7!
Trebate velik prtljažnik? Jednostavno sklopite sjedala trećeg i drugog reda u ravan pod, a suvozačevo sjedalou stolić i možete prevesti predmete dužine do čak 2,5m!
Kada trebate prevesti više putnika, samo jednim potezom rasklopite sjedala koja ste prije sakrili u pod.
Citroen GRAND C4 Picasso prikladan je za sve prilike i Vaš je idealan partner u svakodnevnom životu.
Veliki prtljažnik
Zahvaljujući inovativnoj konstrukciji modularne platforme MP2, novi Citroen GRAND C4 Picasso nudi prostrani prtljažnik od 645litara (do 704l kad su stražnja sjedala pomaknuta sasvim prema naprijed) opremljen odižućim vratima s elektromotorom što znatno olakšava utovar.
Još jedan domišlati detalj jest osvjetljenje prtljažnika u obliku ručne svjetiljke koja je dobrodošla pomoć u tami.

CREATIVE TECHNOLOGIE
Serijska oprema novog Citroen GRAND C4 Picasso uključuje 7” tablet posve osjetljiv na dodir sa sedam tipki koji omogućuje upravljanje svim funkcijama vozila: dvozonskim klimatizacijskim uređajem, navigacijom, multimedijskim i glazbenim sustavom, telefonom (Bluetooth), sustavima za pomoć u vožnji, internetskim uslugama itd.
Sve komande nalaze se nadohvat ruke!

Spektakularni panoramski 12” ekran visoke razlučivosti i veličine od 30.5 cm, prikazuje sve bitne podatke o vožnji i u svakom se trenutku može konfigurirati prema Vašim željama i potrebama. Vozač u svakom trenutku može prilagoditi njegov prikaz, primjerice, može odabrati prikaz obavijesti sustava za navigaciju ili, pak, obavijesti pomoćnih sustava u vožnji. Na njemu se mogu prikazati čak i fotografije koje ćete vrlo jednostavno učitati s USB ključa ili Vašeg pametnog telefona.
Automobil tako postaje Vaš osobni i stvarni, svakodnevni životni prostor.

Novi Citroen GRAND C4 Picasso može biti opremljen kamerom za vožnju unatrag koja pri vožnji unatrag na 30.5cm širokom ekranu visoke rezolucije daje jasan pogled na sve ono što se nalazi iza automobila. Vrlo je korisna u noćnoj vožnji i pri lošim vremenskim uvjetima na cesti kada je vidljivost slabija, te pridonosi sigurnosti za vozače i pješake.
Pogledu na ekranu dodane su i oznake, tj. linije koje mijenjaju boju kako se približavate prepreci. Doista širok pogled na stvari i pješake koji se nalaze iza Vas uvelike će olakšati Vaše parkiranje u svkodnevnoj gradskoj vrevi.

Sustav PARK ASSIST pomaže vozaču naći parkirno mjesto, a kada ga otkrije, automatski parkira vozilo, bočno, naprijed i unatrag.
Bočni senzori na vozilu mjere slobodno parkirno mjesto i ukoliko ima dovoljno mjesta za parkiranje započinje manevar bočnog ili uzdužnog parkiranja.
Vozač upravlja mjenjačem, papučicom gasa i kočnicom.
Upravljač se okreće sam od sebe.
Sustav Park assist pravi je saveznik u gradskoj džungli!

Sustav VISION 360* ekskluzivan je u klasi: zahvaljujući četiri kamere, vozač može odabrati perspektivu iz koje će gledati automobil:
- ptičju perspektivu,
- samo pogled straga
- panoramski pogled prema naprijed što je praktično za izlaske iz garaže.
Tako ima cjelokupni pregled nad bliskom okolicom vozila. Preglednost je povećana, a manevri vozilom olakšani.

Pristup i pokretanje vozila bez ključa omogućuje otključavanje, zaključavanje i pokretanje vozila s elektroničkim ključem sa sobom, u području djelovanja unutar 2 metra od vozila.
Otključavanje: Staviti ruku iza kvake jednih prednjih vrata za otključavanje vozila te povući kvaku za otvaranje vrata.
Zaključavanje: Prstom pritisnuti kvaku jednih prednjih vrata, za zaključavanje vozila.
Pokretanje vozila omogućeno je pritiskom na tipku Start koja se nalazi na armaturnoj ploči, odnosno Stop za prestanak rada motora.
Na ovaj način izbjeći ćemo čestu pojavu traženja ključa po torbicama, pretincima ili džepovima i na taj način si uštedjeti vrijeme i zadržati dobro raspoloženje.

PRVA KLASA
Vrhunska kvaliteta putničkog prostora
Panoramsko vjetrobransko staklo
Zahvaljujući inovativnom širokokutnom panoramskom vjetrobranu površine od 2 m2 kao i velikim prednjim prozorima uokvirenim tankim nosačima, Citroën GRAND C4 Picaso nudi Vam iznimno periferno vidno polje te neusporediv osjećaj prostora i svjetlosti u kabini.

Takva preglednost i osvjetljenost putničkog prostora pridonosi užitku u vožnji i dragocjena je prednost u pogledu sigurnosti – kut preglednosti prema gore je udvostručen, a mrtvi kutovi smanjeni.

INTERIJER SA STILOM
Armaturna ploča nudi boje (bež ili svijetlosivu, ovisno o odabranom unutarnjem uređenju) sa svjetlucavim efektom. Brušeni kromirani elementi i sjajni crni umeci povećavaju osjećaj ugode te cjeline. Rukohvat na vratima ukrašen je novim motivom dobivenim laserskim graviranjem. Otmjenost i dizajnerski detalji naglašeni su rasvjetom koja je nenametljivo raspršena cijelom kabinom.

STAKLENI KROV
Po Vašoj želji imati stakleni panoramski krov površine od 1,2m2 koji je i najširi u klasi. Osim što pridonosi vanjskom stilu vozila, sa staklenim panoramskim krovom i svi putnici u vozilu uživaju u kabini okupanoj svjetlošću. Poseban ugođaj stvara se za putnike na stražnjim sjedalima koji u noćnoj vožnji mogu uživati ispod zvjezdanog neba. Po potrebi svjetlost se može i smanjiti električnim sjenilom.

DIZAJN INTERIJERA
Lebdeće linije asimetrične armaturne ploče Citroena GRAND C4 Picasso ponajprije naglašavaju dojam jednostavnosti, stila i ugode u putničkom prostoru. U centru pozornosti su dva ekrana u sredini koja objedinjuju sve funkcije na tabletu osjetljivom na dodir i čine armaturnu ploču vrlo ergonomičnom i jednostavnom za korištenje.
Vrlo uspješan spoj modernog dizajna i tehnologije.
DIMENZIJE VOZILA

SIGURNOST
Osim automatskog održavanja programirane putne brzine, aktivni sustav regulacije brzine pomaže vozaču u održavanju sigurnosne udaljenosti od vozila koje se kreće ispred, samokočenjem motora, na temelju podataka iz radara u prednjem dijelu vozila.
Taj radar otkriva i upozorava na svako usporavanje vozila ispred vas i zadržava udaljenost stalnom, djelujući na papučicu gasa i kočnicu motora u rasponu brzine od 25 km/h. Kada govorimo i sigurnoj i stalnoj udaljenosti mislimo na vremenski interval, izraženom u sekundama, između dva vozila u istom traku. Sustav djeluje pri brzini većoj od 70 km/h i manjoj od 150 km/h.
Kada se automobil ispred udalji, vozilo se automatski vraća na postavljenu brzinu – ova tehnologija povećava sigurnost svih sudionika u prometu i čini Vašu vožnju ugodnijom.

Novi Citroen GRAND C4 Picasso ima inovativan i potpun suvremeni kočioni sustav:
- četiri ventilirana diska velikog promjera,
- ABS (Anti Blocking System) elektronički prilagođava silu kočenja kako bi spriječio blokiranje kotača,
- REF; elektronička raspodjela sile kočenja koja ravnomjerno raspoređuje snagu kočenja među kotačima,
- AFU; sustav pomoći pri naglom kočenju koji trenutno povećava snagu kočenja u trenutku kada vozač naglo pritisne papučicu kočnice i na taj način skraćuje zaustavni put.
Povrh toga ESP (Electronic Stability System) pomaže vozaču zadržati nadzor nad automobilom i u najtežim situacijama:
- spravlja smjer vozila u slučaju gubitka prijanjanja kotača u zavojima djelujući na raspodjelu kočione sile i brzinu vrtnje motora
- povezan je sa sustavom protiv proklizavanja kotača ASR koji trenutno koči pogonske kotače u slučaju proklizavanja.

Novi Citroen C4 GRAND Picasso nudi uslugu Citroen e-Touch.
Ta potpuno besplatna usluga dostupna non-stop omogućuje pozive u nuždi i lokalizirane pozive za asistenciju (koje u slučaju nesreće ili kvara jamče točno utvrđivanje položaja vozila) te brzu intervenciju službi, zahvaljujući već ugrađenoj SIM kartici.
Uz ovu iznimno važnu uslugu, Citroen e-Touch nudi još dvije internetske usluge: virtualnu servisnu knjižicu i uslugu Eco Driving.
Te usluge upozoravaju vozača naeventualni mehanički ili sigurnosni kvar, obavještavaju ga o nužnim servisnim zahvatima i prate potrošnju goriva i ispuštanje CO2.

Citroen GRAND C4 Picasso standardno ima 6 zračnih jastuka i nudi sigurnost za sve putnike u slučaju nezgode.
Zračni jastuk za vozača i zračni jastuk za suvozača koji prilagođava pritisak i obujam pri napuhavanju ovisno o jačini udarca.
Dva bočna zračna jastuka štite zdjelicu i prsni koš putnika.
Dvije zračne zavjese za zaštitu glava putnika sprijeda i straga.

Druga generacija sustava za upozoravanje na nehotični izlazak iz voznog traka (AFIL) ugrađena u Citroen GRAND C4 Picasso ima novu veću mogućnost predviđanja. Prelasci preko bijele crte dojavljuju se vibracijom vozačeva aktivnoga sigurnosnog pojasa, a otkrivaju ih nevidljiva minijaturna kamera ugrađena pokraj unutarnjeg retrovizora i tehnologija prepoznavanja crta temeljena na digitalnoj obradi slika.
Tehnologija pomaže vozaču da ostane pozoran za upravljačem i povećava sigurnost vožnje.
AFIL dolazi u Paketu sigurnost sa opcijom automatskog paljenja kratkih/dugih svjetala koja tijekom noćne vožnje sama upravlja gašenjem dugih svjetala u slučaju blizine drugog vozila. Na taj način izbjegava se zasljepljenost vozača u drugom vozilu i povećava sigurnost svih sudionika u prometu.

Aktivni sigurnosni pojasevi imaju motore koji radi najveće zaštite putnika automatski zatežu pojas u slučaju opasnosti.
Tegnologija aktivnih sigurnosnih pojaseva mogućava optimizaciju držanja putnika u kritičnim situacijama za optimalno djelovanje zračnih jastuka.
U slučaju otkrivanja potencijalno opasne situacije u vožnji, sustav prilagođava zračnost pojasa (na primjer, prilikom naglih kočenja ili brzih manevara izbjegavanja prepreka).

Inteligentan sustav protiv proklizavanja učiniti će Vaša putovanja sigurnima u svim vremenskim uvjetima i na skliskim podlogama – on olakšava kretanje Vašeg Citroen GRAND C4 Picassa na prometnicama pod snijegom, ledom ili vodom.
Ovaj sustav upravlja nadzorom proklizavanja (ASR) pomoću računala koje analizira brojne parametre – nagib, vrstu podloge(snijeg,led,kiša) itd. – i zasebno regulira proklizavanje lijevog i desnog pogonskog kotača.
Kako bi ovaj sustav u što većoj mjeri pridonio Vašoj sigurnosti, naša preporuka je izmjena ljetnih i zimskih guma, jer primjerice zimske gume uvelike poboljšavaju rad sustava inteligentnog nadzora prijanjanja u slučaju snježne prometnice.

5 EuroNCAP zvjezdica za novi CITROËN C4 Picasso priznanje je za rad marke Citroen na sigurnosti i prednostima platforme EMP2, na kojoj je izrađen novi C4 Picasso kao prvi model iz grupacije PSA Peugeot Citroën. Rezultat je priznanje za uložen trud u razvoj automobila, te zbog brojne opreme na novom modelu udobnost i sigurnost.
C4 Picasso ukupno je osvojio pet zvjezdica u četiri kategorije: za zaštitu odraslih, zaštitu djece, zaštitu pješaka i sustavima za pomoć.
Kao istinski obiteljski automobil, novi CITROËN C4 Picasso ističe se odličnim sustavom za zaštitu djece i iznimno praktičnim sustavom za pričvršćivanje svih modela dječjih sjedala.


STAKLENI KROV
Citroen C4 Picasso nudi mikrohibridnu tehnologiju e-HDi u svim varijantama dizelskih motora koji se ugrađuju u taj model. Mikrohibridni e-HDi dolazi sa sustavom Stop and Start druge generacije – s reverzibilnim alternatorom i sustavom e-booster koji omogućuje ponovno pokretanje motora za samo 0.4s. Motor e-HDi nudi nevjerojatan užitak vožnje, uštedu goriva i znatno manji utjecaj na okoliš.Mikrohibridna tehnologija e-HDi pretvara kinetičku energiju koja nastaje pri usporavanju u električnu energiju i tako smanjuje potrošnju goriva i ispuštanje CO2 – čak do 15% u gradskoj vožnji. Kada se zaustavite na semaforu u gradskoj vožnji, prebacite položaj mjenjača u neutral uz stisnutu papučicu spojke i motor prestaje sa radom. Kada želite krenuti jednostavno stisnete papučicu spojke kako bi ubacili u brzinu, i motor započinje sa radom.

INTERIJER SA STILOM
Zahvaljujući motoru BlueHDi 150 Euro 6, Grand Citroën C4 Picasso prvi je jednovolumen u klasi koji je ograničio emisiju CO2 na 110 g/km uz snagu od 150 KS!
Ta najsuvremenija tehnologija ponajprije omogućava:
– filtriranje 99,9% čestica dizela
– uklanjanje 90% čestica NOx (dušikovih dioksida)

DIZAJN INTERIJERA
Zahvaljujući novoj modularnoj platformi “EMP2” I primjene aluminija i lakših kompozitnih materijala, Citroen C4 Picasso smanjio je težinu vozila za 140kg u odnosu na prethodnu generaciju istog modela. Nova platforma i smanjena masa omogućju kompaktnije vanjske dimenzije vozila i prostraniju unutrašnjost.Nova platforma EMP2 zantno je unaprijedila i aerodinamiku radi boljeg savladavanja otpora zraka. S mikrohibridnom tehnologijom e-HDi Citroen C4 Picasso ispušta samo 98g CO2 u izvedbi e-HDi 90Airdream ETG6, odnosno rekordno malu potrošnju od samo 3.8 litara na 100 km. Utjecaj na okoliš inačice e-HDi 115 vrlo je malen jer ispušta smao 104 g CO2 na 100 km.